jippy skola! hahha

Ni kanse tycker att jag är knäpp men jag längtar till skolan!
det kommer vara jätte roligt att gå till skolan på måndag saknar Angelica som har varit i vackra PARIS och firat
ny år där sen saknar jag Freja hennes galna CP humör hahhah kommer ihåg när vi var i matsalen och Angelica baa ööö det lukrat prutt haha sen den där killen baa ee ???? det såg skit roligt ut! MOHAHAHA ,,,och sen efter några dagar typ så gick jag och Freja till den där killen och ,,,jag ba eeyy det luktar prutt och sen freja baa   HHAHAHHA det är hannis nya ragnings replik MOHAHHAHA och sen han baa fattar ingen ting >3.Sen när jag skulle till min plats så halka jag på en gövla bannan allså jag skojar inte och det var skit PINSAMT ,,,"omg vem som såg mig :/",,men aja hejdå

//baby bunny


Kommentarer
Postat av: angel

aa jag kommer ihåg

2010-01-04 @ 19:43:05
Postat av: angel

aa jag kommer ihåg

2010-01-04 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0