frågan från bea

fråga från bea :ursäkta men värför skriver inte princess nåt det verkar som att det är din blogg???????

svar:hej bea det är inte bara min blogg men jag förstår att du tycker att jag har skrivit mycket i blogen
har pratat med freja (princess) och jag och hon har bästemt att vi ska göra en ny blogg den kommer vara mycket bättre det lovar jag .anlednigen till att princess
inte skriver är att hon säger att hon är upptagen eller nåt ?


och föresten ni kannse undrar vrf vi inte har bilder i bloggen ,,för det första så har vi inte digitalkamera eller sånt vi har en kamera som är gammal haha men vi använder inte den så mycket men jag lovar imorgon när vi börjar skolan så kommer ni kannse se bilder på oss :) 100% säker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0