första skoldgen :)

hej hej blogen idag har det varit en skön dag i skolan försa lektionen så var det typ svenska då babla min lärare  ass mycket och jag årka inte lyssna den här veckan måste jag vara klar med en skrivbäretelse om  min jullov ohhh! men aja ,,,sen på spanska lektionen så var det värdens skönaste lektion ever ! allså omg  ni vet inte hur mycket jag skratta vi fick skäll från våran efterblivna vikare typ hundragånger asså jag lovar han är ass konstig ,,,när han snakar med mig jag fatar nada???! eee hallå man tror fan att han är från en annan 1800-talet eller nåt han pratar fett mystiskt han var lång han hade till och med långt hår värsta skägget OMG har han inte hört att det finns en rakhyvel? eller! snaka om att va efter bliven MOHAHA :O ,,,sen sista lektionen så hade vi idrott  kom hem typ för 1 timme sen tror jag hihi ,,,hur har ni haft det i skolan idag? men aja hejdå skriver senare om jag hinner för jag måste göra min matteläxa ,,bye bye sötisar ♥

//♥bunny♥



princess kommer kannse att göra våran nya blogg
idag så håll utsikt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0