baby bunny är tillbacka

hej hej bloggen jag och princess har inte skrivit! JAG VET men vi har inte varit sugna på att skriva och + har blogg.se varit trög! men jag hoppas arr vi blir bättre :) prata nyss med feja i mobilen och freja är på väg till västerås ,,,nu undrar ni säkert vad hon gör där ,,,jag ska berätta ,,,hon är på väg till sin pappi .jaaa just det jag och freja har bästemt att vi ska göra en ny blogg så fort vi kan den nya bloggen kommer vara superbra vi kommer ha bilder,vedioinlägg och mycket mer så läs den ;) vi vet inte ännu vad den ska heta men det kommer vi att bästema någon annan dag! ,,,men aa ja .Idag har jag inte gjort så mycket vaka typ 12  titta på ellen värdens roligaste talk show kan jag säga haha glode på min favo program Glee !!! mohaha skit skön bästa på sisten när de dansa till singel ladies! ,,,,sitter här och väntar på att maten ska vara klar :) men aa ja bye bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0