dagens snack självförtroende,,

Hej jag har funderat på en sak och det är självförtroende idag tänkte jag prata om det för att jag vet att många många människor tänker på hur de ser ut och och inte insidan,,,alla har sina komplex jag har också mina komplex
tex jag tycker att jag har för små lår ,gillar inte min panna men vet ni vad jag är ändå nöjd med mig själv! ibland så tänker man ohh ansöka  jag såg ut så där!,,,eller,,fann vad ful jag är,, men jag tycker att ingen borde tänka så man borde tänka positivt det är insidan som räknas ,,,men det är också okej att tänka på utsidan också men inte för mycket för då blir det problem tex  som dessie hon tycker att hon är ass snygg och allt men i insidan så är hon inte alls lika söt utan när jag läser hennes blog så tycker jag att hon är bitchig snorunge och bortskämt jag menar come on ofta hennes föräldrar låter henne skolka och supa varje fredag???!.Men när man har en bra själförtroende så blir man samtidigt stark .OKEJ nu tänker jag snaka litte om kissie (Alexandra) hon har ju sakt att hon har en bra själförtroende men NOT! vrf ska hon förstora hennes bröst ,silikon läppar och snart kommer hon förstora och förminska varje sak i hennes kropp,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0